در فروش بیمه به صنایع ستاره شوید- کتابی راهگشا برای ورود به بازار پر سود کارخانجات

در پشت جلد کتاب “در فروش بیمه به صنایع ستاره شوید” می‌خوانید:

کتاب حاضر (در فروش بیمه به صنایع ستاره شوید) پاسخگوی نیاز آموزشی  مدیران صنایع و فعالان صنعت بیمه کشور و نیز دانشجویان رشته بیمه و مدیریت صنعتی و مهندسی صنایع می‌باشد .

به کلیه کسانی که علاقه‌مند به توسعه دانسته‌ها و برخوردار بودن از اطلاعات وسیع‌تر بیمه‌ای هستند خواندن این کتاب را توصیه می‌نمایم

حمیدرضا حاجی اشرفی

عضو هیئت‌مدیره و سخنگوی انجمن کارشناسان صنعت بیمه کشور

کارشناس رسمی دادگستری در امور بیمه

 

 

خواندن این کتاب را پیشنهاد می­‌کنم چون:

نخست آن­که نویسنده به فراست و هوشمندی نیاز بازار را به خوبی شناسایی نموده‌­اند. در هنگامه­‌ای که همگان در هیاهو و غوغای فروش بیمه­‌های زندگی در تکاپو هستند، ایشان گوشه­‌ی دنجی یافته­‌اند و بازار بکری که اگر به درستی به آن پرداخته شود هم برای فروشنده بسیار سودآور است و هم برای خریدار چه بسا سودمند.

دوم این که در مقام یک فروشنده­‌ی بیمه درد را نیز به خوبی شناخته­‌اند و در ایفای مسئولیت اجتماعی، دانش و تجربه­‌ی چند ساله را در طبق اخلاص گذاشته و  به نشر آن همت گماشته­‌اند. که صد البته از این منظر نیز ایشان یکی از شایسته­‌ترین­‌ها در این حوزه­‌اند.

علی­‌احسان بنی­‌ریاح

رئیس شورای فنی بیمه­‌ی سامان

مترجم کتاب بیمه­‌ی جامع پروژه

 

 

ادعای معجزه ندارم. کارمزدتان در ماه بعد از خواندن این کتاب چندین برابر نخواهد شد. به‌کارگیری روش­‌های مطرح‌شده در این کتاب می­‌تواند پیشرفت شمارا سریع­‌تر کند ولی کسب مهارت در آن­ها مستلزم زمان است. این کتاب برای کسانی است که آماده­‌اند با تمرین زیاد و طی زمان لازم تحولی آرام ولی ماندگار در بازاریابی و فروش خود ایجاد کنند. اگر می­‌خواهید یک­‌شبه ره صد­ساله بپیمایید اصلاً این کتاب را نخوانید.

شهرام تجزیه­‌چی

مشاور و مربی کسب و کار بیمه

نویسنده‌ی کتاب

در فروش بیمه به صنایع ستاره شوید
در فروش بیمه به صنایع ستاره شوید

 

کتاب “در فروش بیمه به صنایع ستاره شوید” در دست انتشار بوده و به زودی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

تا آن زمان می‌توانید از سایر محصولات ما بازدید فرمایید.

%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
WhatsApp Me!
در واتساپ، پاسخگوی شما هستیم